Sudame loogisageduse rasva poletamine vs lihaste poletamine

See ei arvesta, milline peaks olema rasva põletamiseks pulss. Impulsi tsoonid Südamelöökide vahemikud iga inimese jaoks on erinevad ja arvutatakse individuaalselt. Niisiis, täna saite teada, kuidas intervalljooks võib aidata kaalulangus. Registreerige üks kord nädalas, kui palju kg sa kaotasid.

Ujumine ja jooksmine on südame liikumine, mis aitab teil kaalust alla võtta, sest see tegevus on väga rasva põletamine. Kui mõlemad saavad rasva põletada, mis on tegelikult rasva põletamisel tõhusam: ujumine või jooksmine? Vaadake vastust siin.

Mis on südame löögisageduse tsoonid? | Polar Eesti

Mis on rasva põletamisel tõhusam: ujumine või jooksmine? Südame harjutus on südame löögisageduse suurendamise harjutus.

Milline peaks olema pulss Füüsilise vormisoleku säilitamiseks, keha parandamiseks, rasvapõletuseks peate järgima regulaarset ja õiget treeningut. Eesmärgi kiireks saavutamiseks peate tundma tundide ohutut intensiivsust. Selle jaoks määravad sportlased rasva põletamiseks kardiotreeningu ajal oma pulsi.

Süda koosneb lihastest, mis peavad tugevamaks muutuma. Kui südamelihas on tugev, Sudame loogisageduse rasva poletamine vs lihaste poletamine veresooned tühjendada rohkem ja kiiremat verd, nii et lihasrakkudesse saab voolata rohkem hapnikku. See võimaldab lihaste rakkudel treeningu ja puhkuse ajal rohkem kaloreid põletada.

Jooksuraja kaalulangetamise kava alustamisel on oluline teada oma südame löögisagedust, et saavutada oma südame- ja rasva kaotamise eesmärgid.

Uuringud on leidnud, et mida suurem on kardio intensiivsus, seda suurem on põletatud kalorite arv. Siin on näide arvutusest: kui teie kehakaal on nüüd 73 kg, põleb 30 minutit mõõduka sõidukiiruse juures umbes kalorit.

Sudame loogisageduse rasva poletamine vs lihaste poletamine 21 paeva vee kiire rasva kadu

Mida kiiremini töötate, võivad põletatud kalorid ulatuda umbes sama jooksvale kalorile. Kuidas oleks ujumine?

Mis pulss põletab rasva

Kui olete vees, töötab teie südame löögisagedus aeglasemalt kui väljaspool vett. Üks uuring näitas, et kõige intensiivsemad jooksuharjutused võivad põletada kalorit tunnis 85 kg kaaluvatel inimestel, kuid ujumine põles ainult kalorit tunnis ühes inimeses. Teisest küljest aitab jooksmine treeningu ajal kaloreid põletada kuni 18 tundi hiljem.

Sudame loogisageduse rasva poletamine vs lihaste poletamine Fast Track Metaboolse kaalulanguse ulevaate

Ujumine aitab ainult kaloreid põletada. Kui lähete maale, lõpetab keha ainevahetus rasva põletamise. Seda seetõttu, et õhk suurendab kehatemperatuuri, samal ajal kui vesi ei ole. Kõrgem kehatemperatuur paneb sind põletama rohkem rasva ja kaloreid, kuni olete teostanud.

Sudame loogisageduse rasva poletamine vs lihaste poletamine pH kaalulangus

Teie kehatemperatuur võib jääda tavalisest kõrgemaks 18 tunniks. Niisiis, mis on tõhusam? Ülaltoodud selgituse põhjal näib, et jooksmine on rasva põletamisel tõhusam kui ujumine. Süda töötab kiiremini kui vees, ja keha ainevahetus toimib ka kauem kalorite põletamiseks kui vees. Sellegipoolest on ujumine efektiivsem lihaste ehitamiseks kui jooksmine või muu maismaasport. Seda seetõttu, et veerõhk võib piirata lihaste liikumise tüüpi ja võimet.

Ujumine vs jooksmine: mis on rasvapõletamiseks tõhusam?

Lisaks ülaltoodud kaalutlustele sõltub põletatud rasva kogus intensiivsusest, treeningu kestusest ja liikumiste tõhususest. Jällegi märkida, et mehi on rasva ja kaloreid kergem põletada kui naised. Keskmine meestel on ka kaks korda rohkem lihasmassi kui sama kaaluga naistel. Ujumine vs jooksmine: mis on rasvapõletamiseks tõhusam?