Poletage rasva sootmise lihaste ulevaade. Kuidas saada lihaste mass dieeti

Näiteks Lääne-Ontario ülikooli uuring näitas, et kõigest 4—6 kolmekümne sekundi pikkuste intensiivsete spurtide tegemine põletab rohkem rasva kui tund aega kõndimist kallakul jooksulindil see on kulturistide jaoks üks südame põhielemente. Samuti võite olla huvitatud järgmistest materjalidest: Mis on kalorid ja kui palju peate päevas kaalus alla võtma? Ja selleks, et seda maksimaalselt säilitada, alustab ta teise vara - lihaskoe - töötlemist. Olles agressiivsem kalorite piiramise osas, millest me nüüd räägime, võite kaotada palju rohkem rasva, kaotamata lihaseid või kogemata ainevahetuse aeglustumist.. Jäätkö piisavalt neid. Ükskõik, kuidas te seda lõikate, on toitumine räpane sõna.

Kui palju kaloreid peate põletama, et kaotada 1 kg?

Mis puutub massi kaotamisse, kui tunnete, et olete paksuke, siis on vaja regulaarselt treenida. Üheks päevaks treenimine ja teise nädala unustamine ning uuesti tegemine on omamoodi kasutu või võime öelda, et nii viljakas kui regulaarselt teha.

Rasvapõletus tuleb ainevahetusest. Ainevahetus töötab toidust energiaks. Kui hakkame toiduvalikutele, kalorite tarbimisele ja liikumisele rohkem tähelepanu pöörama, hakkab meie keha rasva põletama.

Pange lihtsalt endale väljakutse ja pingutage selle väljakutse saavutamiseks kõvasti, tulemus on teie jaoks üllatav. Niisiis, Chloe Ting 28 Day Challenge on planeeritud treeningprogramm, mida tasub teha, kui soovite kõhtu lame saada.

Kuidas kaotada rasva

See on korralik päevane väljakutse, mille jooksul peate tegema erinevaid harjutusi. Ja kavas on mõned puhkepäevad. Kui mõtlete kehakaalu langetamisele, siis kõigepealt peaksite kaaluma oma toidu söömise harjumust.

Poletage rasva sootmise lihaste ulevaade

Peate nii korralikult toituma kui ka tegema kergeid harjutusi, mis aitavad kaalust alla võtta. Kui te ei saa oma toiduga arvestada, peate pingutama. Alustage seda harjutust alates tänasest ja soovitage seda teha ka Poletage rasva sootmise lihaste ulevaade lähedastel. Ülevaade väljakutsest Fitnessi väljakutse tegemine on üsna lihtne.

Lihtsalt igapäevaselt peate järgima eelnevalt kindlaksmääratud ajakava.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Graafikus on mõned päevad valikulised ja mõned on juba määratud puhkamiseks. Sest füüsiliselt rasket tööd tehes on vaja lasta kehal lõdvestuda ja taastuda.

Poletage rasva sootmise lihaste ulevaade

Kui te ei puhka, tekitab see teie kehale rohkem stressi ja teil on raske etteantud ajakava jätkata. Ja ka teie lihased peavad stimuleerima eelseisva raske töö jaoks.

Poletage rasva sootmise lihaste ulevaade

Olete üllatunud, kui näete Chloe Tingi 28 päeva väljakutset enne ja pärast võrdlust, teie kõhu suuruses on tohutu erinevus.

Heade tulemuste saamiseks peate ajakavast kinni pidama ja vastavalt sellele trenni tegema. Peab lugema, kuidas hakkama saada Bitlife Ferris Buelleri väljakutse järeldus Hea ja jõuka elu jaoks on vajalik täiuslik keha ja selleks on vaja regulaarselt treenida. Erinevate harjutuste tegemine peaks olema osa meie igapäevarutiinist.

Aga kui sa olid laisk, et enne trenni teha ja plaanid treeningut alustada, siis mine Chloe Tingi 28 päeva väljakutsele.

Tulemus on teie jaoks hämmastav, kuna paljudel inimestel on selle väljakutse osas Chloe Ting 28 Challenge positiivne ülevaade. Jaga seda:.