Push up poletada rindkere rasva

Alustage planguasendist, käsi sirutades ülejäänud keha alla ja jalad õla laiusega. Rasvade ja süsivesikute tarbimise vähendamine on üks praktiline viis kalorite defitsiidi loomiseks. Ohutusnõuanded Plyo pushups ei soovitata algajatele. Seetõttu võtke rafineeritud suhkru, suhkrut sisaldavate toitude, jahu ja kõrge GI-ga toiduainetest kaks kuni kolm nädalat pausi, mis kipuvad vere glükoosisisaldust suurendama.

Treeneripunktid Laiendage lukustage põlved Jumping Jacki ajal täielikult, et edendada tagumise ahela optimaalset värbamist.

Push up poletada rindkere rasva Ketogeense rasva kadu

Võite kasutada ülakehas, sealhulgas peopesades, jõudu stabiliseerimiseks ja harjutuse jaoks vajaliku ülemäärase kõrguse loomiseks. Hoidke Jumping Jack Push-Up'i iga osa ajal neutraalset selgroogu. Vältige alaselja kõvera sissepoole laskmist, mille tulemuseks on puusade liigne langus.

Toidud, mida tuleks vältida kaenlaaluste rasvade vältimiseks

Vähendage oma kalorite tarbimist - käesoleva artikli alguses olev dieeditabel on madala kalorsusega ja kõrge toiteväärtusega dieedi näidis. Madala kalorsusega dieedi järgimine aitab teil rasvast kiiresti vabaneda. Lisage oma igapäevases dieedis kindlasti köögiviljad, puuviljad, tervislikud rasvad ja valk.

Push up poletada rindkere rasva Kuidas kahjustada rasva toidu kaudu

Ujumine - ujumine on geniaalne harjutus kogu keha toniseerimiseks. Kuna kasutate käsi tagasi, et vett tagasi lükata ja edasi liikuda, võib iga päev ringi tegemine aidata teil kaenlaalustest lahti saada. Plyo pushups ei soovitata algajatele ega kõigile, kes alles alustavad sporditreeningu programmiga. See treening sobib kõige paremini hästi arenenud ülakeha tugevusega isikutele.

Kuidas vabaneda rinnarasvast

Lugege edasi, et saada lisateavet selle harjutuse eeliste kohta, kuidas seda ohutult teha ja kuidas seda muuta lihtsamaks või keerukamaks. Mis kasu on plyo pushupidest? Nagu nimigi ütleb, on plyo pushups teatud tüüpi plyometric treening.

Seda tüüpi harjutuste abil pingutate oma lihaste lühikese aja jooksul maksimaalse potentsiaali saavutamise nimel.

Mis mõjutab, kui palju kaloreid põletatakse?

See aitab suurendada sihitud lihaste vastupidavust, kiirust ja jõudu. Plyomeetrilised harjutused võivad teie pulsi kiiresti tõsta. Uuringud näitavad, et seda tüüpi kõrge intensiivsusega harjutused on tõhusad: kalorite põletamine keharasva vähendamine südame-veresoonkonna võimekuse parandamine Plyo pushups'e teostamine koos teiste suure intensiivsusega intervalltreeningute HIIT liigutustega nagu burpees ja hüppenöörid võivad aidata teil jõudu koguda ja samal ajal suurendada oma kardiovõimet.

Plyo pushups aitab tugevdada paljusid teie ülakeha lihasrühmi, sealhulgas teie lihaseid: rind triitseps õlad Plyo pushups aitab ka aktiveerida kiireid tõmblevaid lihaskiude teie rinnas, õlgades ja triitsepsis.

Kehakaalu tõstmise harjutused rinnale Need iseseisvad harjutused ei vabasta rindkere rasvadest, kuid need võivad teie rinna piirkonda toonida ja pinguldada.

KAS PUSH-UPID PõLETAVAD RINDKERERASVA? - TERVIS -

Kätekõverdused Klassikaline pushup on suurepärane viis rinnale ja ülakehale sihtimise alustamiseks. Alustage planguasendist, käsi sirutades ülejäänud keha alla ja jalad õla laiusega. Laske ennast aeglaselt maapinnale, hoides käsi nii kehale võimalikult lähedal kui põranda lähedal.

Siht - biitseps, triitseps, rind, õlad ja südamik. Kuidas teha tagasitõmbeid Siruta käed enda ees välja. Tõstke käed, rind, lõug ja jalad põrandalt üles. Pange rusikaga peopesa, painutage küünarnukid ja tõmmake käed tagasi, andes selga seda tehes mõnusalt pigistada. Komplektid ja kordused 3 komplekti 10 kordust Need on parimad kaenlaaluseid rasva vähendavad harjutused, mis mobiliseerivad rasva kiiresti.

Vajutage ülespoole, et keha tagasi algasendisse tõsta. Korrake nii mitu korda kui võimalik ja proovige iga harjutuse tegemise ajal suurendada igas komplektis tehtavate pushupide arvu.

Push up poletada rindkere rasva tegevuskava kaalulangus

Pingipress Kui hakkate esimest korda raskust pingutama, alustage väiksema kaaluga ja laske kellelgi sind jälgida, et sa ei lati maha viska ega vigastaks. Alustage lamades seljaga tasapinnal pingil ja lati silmade kõrgusel teie kohal. Haara varras õlalaiusele.

Push up poletada rindkere rasva Ketones Fat Burner

Tugev tuum abistab teid ka enamikus teie igapäevastes funktsioonides, mis hõlmavad painutamist, keeramist, painutamist ja pikendamist.

See aitab kaitsta teid ka alaseljavalude eest.

Push up poletada rindkere rasva rasva kadu, kuid sama kaal

Kuidas neid õigesti teha? Vorm on pushupide puhul võtmetähtsusega.

Video: Push Ups LVL 1-10 (How To Progress Faster) 2021, Mai

Kui te ei saa kogu käigu korralikku vormi säilitada, alustage ühega hiljem arutatud muudatustest. Kas on mingeid variatsioone? Põhiline tõukejõud on võimas käik.

Saate seda lihtsamaks või raskemaks muuta mõne lihtsa näksimisega.