Poletage rasva ja tooni reied

Hoidke ennast selles asendis 10 sekundit. Kaalutlused Enne kaalulangusrežiimi alustamist pidage nõu arstiga, eriti kui teil on ülekaaluline ülekaal.

See kehaosa võib olla raske kaalu ja tooni kaotada.

Kuidas jalgadelt rasva põletada

Kuna kehakaalu langetamist või kaalu kaotamist on võimatu suunata ainult ühele kehaosale, peate põletama rasva kogu kehas ja tugevdama selle aluseks olevaid lihaseid. Kaalu kaotamiseks ja puusade suuruse tõhusaks vähendamiseks peate dieeti muutma ja treenima. Ükskõik milline kehaosa soovite väiksema välja näha, on kardiotreeningud ideaalsed kehakaalu langetamiseks.

  1. See on hea harjutus õhukeste reite hõlpsaks saamiseks kodus.
  2. Kuidas Kaotada Reie Sisemist Rasva: Harjutused, Näpunäited Ja Palju Muud | Seedeprobleemid
  3. Kuidas puusasid lihvida - Kuidas -
  4. Kuidas saada väiksemaid puusasid: 14 sammu (fotoga) - Vihjeid -

Lisaks kaalulanguse soodustamisele ja keha erinevate osade toniseerimisele aitavad kardiotreeningud paremini hallata diabeeti ja kõrget vererõhku, parandada uneharjumusi ja isegi meeleolu. Võite käia jooksmas, tantsimas, ujumas, matkamas või jalgrattaga sõitmas. Proovige võistlust. Jooksmine on suurepärane südame-veresoonkonna treening. See põletab tunnis tohutul hulgal kaloreid ja kasutab peamiselt reite lihaseid.

Poletage rasva ja tooni reied

Insult ei paranda mitte ainult teie südame-veresoonkonna vastupidavust, vaid tugevdab ka lihasjõudu ja sitkust. Reide toonimiseks Poletage rasva ja tooni reied lihvimiseks soovitavad spetsialistid vähemalt 20 minutit jooksmist ühe seansi jooksul.

Minge trepist. Trepist üles astumine on puusade, nelikute ja alakõhu paindumislihastele suur koormus.

Lisaks sellele põletab see treening minutis tohutul hulgal kaloreid. Samuti saate 20 minutit trenažööril võimlas treenida. See treening aitab põletada kaloreid ja rasva ning toniseerida jalgu ja tuharaid.

Reie rasva kaotamiseks on 12 kiireimat ja lihtsamat viisi Soovin, et saaksite lihtsalt kaota juba reie rasv? Ma mõtlen, mis võtab nii kaua aega, eks? Te proovite pidevalt ja see ripub lihtsalt kalli elu nimel. Ära tunne end halvasti, enamus naisi süveneb selle sama probleemipunkti pärast.

Võtke spinningutunnid. Paljud jalgratturid on tuntud oma ilusate jalgade poolest, mis on seda enam tõsi, et jalgratas on ideaalne treening kalorite põletamiseks ja selle kehaosa skulptuuriks. Jalgratas on suunatud mitmele jalalihasele nagu hamstrings, nelipealihased, vasikad, adductors ja glutes.

See on ideaalne treening jalgade treenimiseks. See sobib suurepäraselt ka vigastustega või põlvevaludega inimestele, kuna see on suure intensiivsusega, kuid vähese löögiga treening. Järgige poksitunde. Kickboxing on aeroobne tegevus, mis laenab võitluskunstidelt palju. See sobib suurepäraselt keha üla- ja alaosa toonimiseks. Kickboxing on ka teada, et põletab tunnis palju kaloreid. See on ideaalne viis kalorite põletamiseks ja üldise keharasva vähendamiseks.

Poletage rasva ja tooni reied

Kickboxing sisaldab mitmesuguseid lööke, mis nõuavad peaaegu kõiki jalalihaseid. See aitab teil nii reied kui ka keha alaosa toonida. Lisaks kardioharjutustele peate tegema ka jõutreeninguid ja vastupidavusharjutusi.

Harjutuse tähtsus rasvade põletamiseks jalgades

Seal on nii palju tegevusi, mis aitavad teil reied ja tuharalihaseid tugevdada. Pidage meeles, et lihased võtavad vähem ruumi kui rasv, mis tähendab, et jalalihaste tugevdamine parandab ainult puusade ja reite välimust. Keskenduge suurele arvu kordustele, töötades mitmesuguste mugavate liigutuste abil.

Tehke jalgadele kiireid harjutusi, näiteks hüppeid, tõstetud jalgu, põlvetõsteid ja tuharaid. Kiired ja aeglased liigutused ei ole suunatud samadele lihaskiududele.

Poletage rasva ja tooni reied

Vähene jõud ja kiired liikumised näiteks reie paindumised koormustega, surnukehade või kõõlustega võimaldavad teil suunata ülejäänud puusade lihaskiud. Kulturismiharjutused ei põle nii palju kaloreid kui kardiotreeningud, kuid need suurendavad ja toniseerivad lihasmassi. Lisaks: mida rohkem lihasmassi aja jooksul üles ehitate, seda rohkem põletab keha Poletage rasva ja tooni reied kaloreid. Treenige 2—3 päeva nädalas.

Poletage rasva ja tooni reied

Kui keskendute konkreetselt puusadele ja reitele, kaaluge puhkepäeva võtmist pärast iga seanssi, mis on suunatud nendele lihastele. Proovige silda. Sillaharjutus on tavaline tegevus, mis aitab toonustada alaselja, lamatisi, tuharaid ja mis kõige tähtsam - puusasid.

Lamage selili, painutage põlvi ja sirutage jalad puusade laiusele. Hoidke oma selg neutraalses asendis ja tõmmake kõhulihased kokku. Tõstke puusad aeglaselt üles, et moodustuksite laud õlgade ja põlvede vahele. Enne aeglaselt maapinnale laskumist hoidke seda positsiooni 3 sekundit.

Harjutused 18 lihtsat ja parimat harjutust reie rasvade kiireks vähendamiseks Meil kõigil on kehaosi, mis meile ei meeldi, olge selle kuju, kui paksud nad on.

Tehke seda harjutust 10 kuni 20 kordust. Selle treeningu intensiivsuse suurendamiseks püsi kõrgel kohal, langeta puusasid 2,5 cm võrra ja siis mine tagasi üles. Poletage rasva ja tooni reied seda minut enne oma algasendisse naasmist. Painutage reied. See harjutus aitab teil keha alaosa, eriti puusade ja reite toonust toonida. Seisa jalad puusade laiuselt lahus.

Ettevaatust ületreeningutega Ükskõik, kas valmistute bikiinihooajaks, valmistute ette eriliseks sündmuseks või proovite lihtsalt oma tervise nimel kilo alla võtta, võib tervisliku kehakaaluni salenemine suurendada teie enesetunnet ja enesekindlust. Kuid te ei saa kaotada rasva konkreetsest kehapiirkonnast, näiteks reitest, ja liiga kiiresti salenemist üritades võite tunda puudust. Selle asemel, et proovida reieid võimalikult kiiresti kärpida, alustage oma kehakaalu langetamist dieedi ja treeninguga, mis on loodud pikaajaliste tulemuste saamiseks.

Tõmmake kõhulihased kokku ja puhake raskust kandadel. Langetage end nii, nagu tahaksite istuda madalale toolile.

Poletage rasva ja tooni reied

Põlved peavad jääma varvaste taha. Et olla kindel, et teete õigeid liigutusi, tehke see harjutus, asetades ennast peeglisse. Peatuge 3 sekundiks madalaimas paindumisasendis ja lükake siis oma kontsadega algasendisse naasmiseks.

Tõhusad harjutused reie rasva kaotamiseks:

Tehke 10 kuni 20 kordust. Tehke ületanud lunges. Ristlõige on modifitseeritud jala pilu. Need nõuavad puusadelt rohkem pingutusi, muutes selle puusade ja reide toonimiseks täiuslikuks harjutuseks. Seisa jalad puusa laiuselt lahus. Lükake parem jalg vasaku jala taha, justkui teete kuningliku perekonna liikmete ees proteesi. Pöörake põlved ja painutage reied.

Laske parem jalg nii madalale kui võimalik. Tõmba lihased kokku ja hoia selg sirge. Te ei pea ettepoole kalduma. Korpuse mõlemale küljele tehakse 10 kuni 20 pragu. Proovige külgkäiku.

Kuidas saada väiksemad reied kiiresti

See harjutus on suunatud konkreetselt puusade välisküljele. See sobib suurepäraselt reide väliskülje toonimiseks ja tugevdamiseks.

Kasutage väikest ringikujulist takistusriba, mille asetate põlvede kohale. See peaks vastu, kui liigutate jalad küljele. Liigutage külgsuunas paremale, saates oma jala nii kaugele kui võimalik. Enne kui alustate uuesti, viige vasak jalg väga aeglaselt, kuid seekord teises suunas, alustades vasakust jalast. Tehke 10 kuni 20 kordust igas suunas.

Puusade ja reite väiksema väljanägemise tagamiseks peate kogu keha kaalust alla võtma. Kuna kehakaalu langust pole võimalik suunata, peate järgima madala kalorsusega dieeti, et vähendada puusade, reite ja kogu ülejäänud keha rasva. Aeglasem kaalukaotus on ohutum ja soovitatav.

Südame- ja vastupanuharjutused - kuidas neid kombineerida?

Üldiselt peate kaotama 0,5—1 kg nädalas. Peate oma praegusest dieedist eemaldama — kalorit. See võimaldab teil kaotada kaalu järk-järgult ja ohutult. Kasutage toidupäevikut või veebipõhist Poletage rasva ja tooni reied, et saada ülevaade päevas söödavate kalorite hulgast.

See aitab teil kaalulanguse hõlbustamiseks kindlaks teha maksimaalse tarbimise, mida ei tohi ületada.