Rasva poletamine kondis

Kui see number käes, saad välja selgitada oma südame viis löögisagedustsooni. See aitab vältida vigastusi. Aeg-ajalt too oma ellu vaheldust lühema kestuse ja suurema intensiivsusega treeningutega. Nagu alati, peaksite enne uue treeningukorra alustamist rääkima oma arstiga. Kas eelistate jooksmist või kõndimist?

Lood Kas peaksite jooksma või kõndima, et rasva põletada ja kaalust alla võtta?

Kuidas poletada rasva oma ulakeha Stuff rasva poletamiseks

Paljud inimesed väidavad, et kui soovite kõhurasva põletada, peaksite käima sagedastel jalutuskäikudel ja kui soovite üldiselt rasva põletada, peate jooksma.

See võib olla omamoodi segane, millise harjutuse peaksite valima omaenda järgi kaalukaotus eesmärgid. Eksperdid ütlevad, et jooksmine Rasva poletamine kondis rasvade kaotamiseks ja kaalu langetamiseks üldiselt parem.

Kuid kui te pole tavaline treenija, võib olla väga kasulik alustada jalutuskäikudest ja jõuda joosteni.

Fox Newsi ajakirjas õpetatakse, kuidas kõndides vähese vaevaga rohkem rasva põletada.

Jooksmine aitab rasva kiiremini kaotada, kuna see on kõrge intensiivsusega ja kulutab rohkem kaloreid. Ülejäänud meie jaoks peame Rasva poletamine kondis või trenni tegema, et jääda saledaks ja trimmida.

Osta DMAA rasvapoleti Kaalulanguse napunaited Daily E-post

Suurema intensiivsusega kulutate rohkem üldkaloreid kui ka rasvast rohkem kaloreid. Mida kõrgem on teie pulss, seda suurem on ainevahetusvajadus ja seda rohkem energiat kulutate.

  • Kägu
  • Tervisliku kaalulangus 3 kuu jooksul

Samade tulemuste saamiseks peate kõndima umbes tund versus umbes 20—30 minutit. Eksperdid ütlevad, et peaksite alustama kõndimisest ja liikuma rutiinini.

jalgrattasoit slim alla jalad Rasvapoleti tooriistad

See aitab vältida vigastusi. Nagu alati, peaksite enne uue treeningukorra alustamist rääkima oma arstiga.

Lühidalt: joo ja mölla!

Intervalltreening on põhimõtteliselt nii mõnegi minuti pingutamine kui võimalik, puhkamine ja kordamine. Näitena võiks tuua sprintide jooksmise umbes ühe minuti jooksul, minut puhkamise ja seejärel mõne minuti jooksul aeglasemas tempos jooksmise ning korrata. See võib aidata ka mägede lisamist.

Kaalulangus Metro Detroit Kuidas kahjustada rasva relvadel

Kolm päeva nädalas jooksmine on suurepärane võimalus kaalust alla võtta ja rasva põletada, riskimata vigastustega. Kui soovite ka lihaseid lisada, proovige jõutreeningu rutiini koos raskustega.

Võite töötada ka väiksematest kaaludest suuremateni. Kui eelistate ikkagi kõndimist, proovige minna iga päev jalutama, eriti kui istute sageli töö või lõõgastumise eesmärgil.

Kas te kõnnite rasva põletamise tsoonis? Kuigi ükskõik milline treening võib põletada kaloreid, kiireneb 45 minuti pikkune käimine mobiliseerima keha rasvavarudesse panema ja säästa rasva. Jalgratturid suudavad saavutada seda intensiivsust, mis kasutab rohkem rasva kütusena.

Pange kinni plaanist ja kindlasti näete tulemusi varsti. Kas eelistate jooksmist või kõndimist? Uuringud näitavad ka, et aiandus on suurepärane võimalus treenimiseks ja infarktiohu vähendamiseks!

Kaalulanguse turniirid Parim viis kaal kaal kodus