Tahad rasva poletada ja lihaste ehitada

Kuna ma liigun palju üle 10 sammu päevas , siis jõusaalis teen kardiot max 10 minutit ja seda trenni lõpus. Meie hormoonid lihtsalt ei lase sellel juhtuda.

Hoiatus Inimesed kogu maailmas on proovinud mitmesuguseid dieete ja treeningkavasid, ainult selleks, et teada saada, et nad ei saavuta kunagi soovitud tulemusi.

Ükskõik, kas soovite toonuses keha või soovite lihtsalt vererõhku alandada ja olla tervem, on kindel üks asi: soovite teha midagi, mis töötab. Selles artiklis leiate, et on võimalik rasva põletada ja lihaseid üles ehitada, kuid selleks, et see toimiks, peate end maksimaalse potentsiaali poole püüdma ja olema valmis muudatusi tegema.

Tahad rasva poletada ja lihaste ehitada

Oled sa valmis? Samm 1. Olete seda varem kuulnud ja sellel on põhjus. Valk koosneb aminohapetest, mis ehitavad teie lihaseid.

Body recomposition/ Kuidas kasvatada lihast ja põletada rasva samal ajal – Laura raamatublogi

Ilma aminohapeteta ei arene teie lihased. Kuigi te ei tohiks dieedist midagi välja lõigata, on rasvadest ja süsivesikutest vabanemiseks käes aeg valkude mähkimiseks. Lihasmassi 717 Reegel rasva kadu on soovitatav ,5 grammi valku poole kilogrammi kehakaalu kohta. Headeks valguallikateks on kana, kala, kalkun, jahvatatud veiseliha, munad, Tahad rasva poletada ja lihaste ehitada rasvasisaldusega juust ja Kreeka jogurt.

Üks neist toitudest peaks olema kohal iga kord, kui sööte hommikusööki. Teie keha põletab selles järjekorras süsivesikuid, rasva ja seejärel valku.

Navigeerimine

See tähendab, et kui sööte enne trenni kaussi teravilja, seedib keha teravilja. Kuid kui sööte hommikusöögiks mune, seedib keha kõigepealt rasva. Need teadmised muudavad teie praktika veelgi tõhusamaks. Tsüklite tarbimine tsüklina. Kõik see süsivesikuteta jama on lihtsalt jama. Süsivesikud moodustavad teie keskel suurema lisakaalu, kuid nad teevad oma töö vähemalt parima.

kiudainete seemnete dieedi hüperstimulatsioon öko tursi kaalulangus

Süsivesikud on peamine energiaallikas. Kui eemaldate süsivesikud dieedist täielikult, väheneb teie ainevahetus. Selle probleemi vältimiseks on kõige lihtsam vastus süsivesikute tarbimise tsükli muutmiseks. See hoiab teie keha ära arvata, suurendab ainevahetust ja suurema osa ajast keskendub keha rasva töötlemisele.

kuidas kaaluda paar madala kalorsusega dieet kehakaalu langetamiseks nädalas naela kolm päeva

Seda saab teha kahel viisil Sööge mõne päeva jooksul vähese süsivesinike sisaldusega sööki, seejärel päeva või kaks keskmise süsivesikusisaldusega söögikorda, seejärel ülejäänud nädala jooksul kõrge süsivesikusisaldusega sööki. Sööge paar päeva madala süsivesikusisaldusega sööki, seejärel nädala jooksul kõrge süsivesikusisaldusega sööki.

See nõuab suuremat püsivust!

Tahad rasva poletada ja lihaste ehitada

Rekordiks on, et pruun riis, riis, bataat, täisteraleib, täisterapasta, Tahad rasva poletada ja lihaste ehitada ja mitut sorti puuviljad on suurepärased süsivesikute allikad. Töödeldud toidud ja valged toidud pole head! Proovi süüa häid rasvu. Jah, ka rasval on oma koht. Rasv võib tunda end täiskõhuna, stabiliseerida insuliini taset ja hoida energiat. Te ei soovi liigset rasva, kuid igapäevaseks toitumiseks vajate vähe rasva.

Avokaadod, kreeka pähklid, mandlid, oliiviõli, looduslik maapähklivõi, munakollased ja päevalilleseemned on rasvased toidud, mida ei tohiks dieedist välja jätta.

Söö mõõdukalt! Aega oma sööki. Ehkki see, mida sööte, ei mõjuta treenimisel treenitud kalorite hulka, mõjutab see teie keha põletavate kalorite liike. Ja me tahame neid rasvakaloreid põletada, nii et need on teie valikud: Kui treenite hommikul, tehke seda enne hommikusööki. Teie keha põletab rasva kohe. Tass kohvi ei tee teile siiski haiget ja me selgitame välja, miks järgmine.

Ehitada lihaseid ja põletada rasva samal ajal

Kui treenite pärastlõunal või õhtul, sööge enne treenimist tundi ja sööge toite, milles on vähe süsivesikuid. See on sama kontseptsioon - soovite, et teie keha läheks "kiiresse" režiimi.

Tahad rasva poletada ja lihaste ehitada

Tühja kõhuga treenides olge alati ettevaatlik. Peatage, kui hakkate pearinglust tundma.

Selgitame välja, millised uskumused on lihtsalt ühed suured ja rasvased valed.

Tarbi enne treeningut kofeiini. Seal on põhjus kohvi juua ja tumedat šokolaadi süüa!