Poletage rasva higistamine, Kas higistamine põletab rasva? Siit saate teada tõe - Elu -

Lisaks on ka lõbus fakt: kraam ei lõhna tegelikult üldse iseenesest. Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Alusta hoogsalt! Intensiivsemad sööstud aitavad põletada rohkem kaloreid ja mis veel parem — arendavad lihased järgmisele tasemele.

Lihtne viis, kuidas kerge trenni käigus rohkem rasva põletada Rasva põletamine ja kalorite põletamine on erinevad asjad. Esimesena kasutab organism trenni käigus ära süsivesikud, sest neist saab keha kõige kiiremini energiat.

Poletage rasva higistamine Kaalulangus Macronotutrient suhe

Keha jaoks on sealt energia kättesaamine trenni ajal hoopis raskem, selleks peab ainevahetus tõesti väga korralikult töötama. Fitnessiteooria kohaselt põletab organism rasva kõige efektiivsemalt madala intensiivsusega treeningu käigus, sest sel moel annad sa kehale enam aega, et ladustatud rasvadeni jõuda, neid töödelda ja põletada.

NHỒI MÁU CƠ TIM - TRIỆU CHỨNG, CÁCH PHÒNG NGỪA TRÁNH XA NHỒI MÁU CƠN TIM

Intensiivse trenni käigus saab keha energiat esmalt süsivesikutest. Kõike seda teades — kuidas Poletage rasva higistamine tarbimine ja trenn omavahel kokku sobitada?

Kirjutage oma ülevaade

Hiljutine, ajakirjas American Journal of Physiology ilmunud uuring võrdles kümne ülekaalulise, kuid üldiselt terve mehe söömisharjumusi: ühed sõid enne madala intensiivsusega treeningut hommikusööki ja teised jätsid selle vahele. Teadlased tuvastasid, et kilokalorit sisaldava hommikuse lisaeine söömine kaks tundi enne kerget trenni milleks oli tund kõndimist aitas põletada pisut rohkem kaloreid, kuid söögikorra vahelejätmise korral põletas keha rohkem rasva.

Poletage rasva higistamine Kuidas pingutada lihaseid parast kaalulangust

Nende organism, kes sõid Poletage rasva higistamine, ei suutnud kohe juba ladestunud rasvade kallale asuda. Kuid on veel üks huvitav asjaolu. Trennieelne mittesöömine aktiveeris rasvarakkudes geenid, mis on seotud tervislikuma ainevahetusega, trennieelne söömine seda aga ei teinud.

Poletage rasva higistamine Naorasva ja kaalulangus

Uuring viitab, et ilma söömata trenni tegemine võib olla kasulikum, kui soovid rasvkoest vabaneda ning see võib ka pikemaajalises perspektiivis tervisele kasuks tulla. Olgu rõhutatud, et uuring oli väikesemahuline ainult kümme inimest ja vaatles pelgalt hommikust trenni. Kui sa aga pead kindlasti enne trenni sööma ega suuda tühja kõhuga treeningul higistada, siis tuleks ikkagi mõningaid nõuandeid järgida.

Kuna organism kasutab rasva energiaallikana madala intensiivsusega treeningu ajal, siis on lihtsaimaks viisiks energiat saada süüa enne trenni rasvast toitu.

See meeldib ka ostjatele

Sobilikud on tervislikud rasvad, näiteks avokaado või munad või või kookosõliga. Ka pähklid on väga head rasvaallikad või siis pähklivõi ja banaanid. Allikas: Delish.

Kas trennil tühja kõhuga on mõtet? Katsejänesed sooritasid reiesirutuspingil ühe jalaga 30 minutit kerge raskusega harjutust. Uurijad võrdlesid nii puhkava kui ka töötava jala nahaaluseid rasvarakke. Töötaval jalal oli rasvarakkudes märgatavalt suurem verevool ja lipolüüs rasvade lagundamine glütserooliks ja vabadeks rasvhapeteks. Teisisõnu vallandus töötavas jalas rohkem rasvu, et keha kasutaks neid kütusena.