Poletage rasva umber rindkere piirkonnas

Sõltuvalt uuringust ja võimalikest testidest võib teie arst diagnoosida günekomastiat või pseudoginekomastiat, mis juhtub rasvade ladestumise tagajärjel ilma hormonaalse tasakaalustamatuseta. Kuidas vabaneda rasvist vöö ümber? Hea toitumine tähendab söömist, mida teie keha vajab, samas kui saabub vähe kahjulikke asju. Kust saab keegi leida harjutusi, mis vabanevad kõht rasva?

Füüsika Kuidas vabaneda füüsilise koormuse abil inimese rindadest Meestel võib Poletage rasva umber rindkere piirkonnas piirkonnas tekkida rasv või liigne kude, mida paljud inimesed nimetavad 'mehe rindadeks'. Selle põhjuseks võib olla kehakaalu tõus või muud tegurid. Kui teil on tekkinud rindkere piirkonnas liigne kude, on oluline pöörduda arsti Poletage rasva umber rindkere piirkonnas, et välistada selle aluseks olev seisund.

Kui teie liigne kude on tekkinud kaalutõusu Poletage rasva umber rindkere piirkonnas kerge günekomastia hormonaalse tasakaaluhäire tagajärjel, saate meessoost rindadest vabaneda, vormides oma rinnalihaseid jõutreeninguga ning kaotades rasva kardiovaskulaarse treeningu ja tervisliku tervisega.

Sammud Osa üks 3-st: Jõutreening üks Ehitage oma rinnalihaseid. Tehke mõned jõuharjutused, mis võivad aidata teie rindkere lihaseid tugevdada.

Up Slim alla

Lihase lisamine kiirendab ka ainevahetust ja aitab teil rohkem rasva põletada, mis võib vähendada kudede hulka teie rinnapiirkonnas. Võite teha raskustõstmise harjutusi, nagu näiteks pikselennukid, või kasutada oma kehakaalu koos liigutustega, näiteks surumisega, et oma rinnalihaseid kujundada ning liigseid kaloreid ja rasva põletada.

Alustamiseks tehke igast harjutusest üks kaheksa kuni 12 korduse komplekt. Ehitades tugevamaks muutuge järk-järgult kuni kolm komplekti. Pidage meeles, et kaalulangust on võimatu kohapeal ravida - see tähendab, et rasva ei saa kaotada ainult ühes konkreetses piirkonnas.

  1. Kuidas kaotada meestele rindkere rasva Ülevaade Rinnarasva sihtimine võib olla keeruline.
  2. Kuidas vabaneda treenimisest inimese rindadest: 15 sammu - Sport Ja Fitness
  3. Millised on head harjutused kõht rasva vabanemiseks?
  4. Фантастическое устройство, - проговорил Ричард.
  5. Neli tunni keha rasva kaotuse petmine leht

Tonnide rindkereharjutuste tegemine võib anda teile tõesti suurepäraseid pekse, kuid see ei pruugi mõjutada lihast katvat rasva. Seetõttu on oluline ühendada jõutreening ka kardioga. Üks kõige tõhusamaid viise oma rindkere lihaste kujundamiseks on surumine ja nende variatsioonid. Push-upid suunavad teie rinnalihaseid ja väiksemaid lihaseid ümber rindkere piirkonna.

Lisaks võivad need aidata üles ehitada selja- ja kõhulihaseid, mis aitavad teil üldiselt saleneda. Saa planku poosi. Hoidke käed sirged ja käed õlgadest veidi laiemad. Kummardage küünarnukkidest ja langetage keha, kuni teie rindkere puudutab peaaegu põrandat.

Kuidas vabaneda füüsilise koormuse abil inimese rindadest

Ärge unustage hoida kõhulihaseid ja jalalihaseid kinni. Proovige poolelaua või põlveliigese surumist, kui te ei saa planguasendis surumist teha. Selleks alustage planguasendi asemel kätelt ja põlvedelt, seejärel reguleerige nii, et pea, kere ja põlved oleksid kõik sirgjoonelised.

Eesmärk on, et kubemes, rindkere ja lõug puudutaksid maad umbes samal ajal.

Teie puusad ei tohiks painutada. Kaaluge kolme kuni nelja nädala pärast lisamist tõukejõu variatsioonidele, nagu sõjaväe surumine, rindkere pigistamine ja vibulaskja surumine, et anda oma rinnale uus väljakutse. Mis tahes raskuse surumine Kuidas kaaluda kahjumit 1 kuu jooksul ülespoole võib aidata tugevdada ka teie rinnalihaseid.

Rindkere pressidest kuni pinkide vajutamiseni võib erinevate harjutuste tegemine aidata teil määratleda rindkere lihaseid. Lamage seljal pingil koos kaalutud varda või hantlitega, et teha rinnakorvi. Hoidke raskust alumiste ribide juures, painutage küünarnukid ja suruge üles, kuni käed on sirged. Hoidke üks sekund ülaosas ja laske siis käed aeglaselt tagasi algasendisse.

Alustage 5 naelaga. See võimaldab mitte ainult lihastel, vaid ka õlgade, küünarnukkide ja randmete sidekoel tugevdada ja toetada suuremat kaalu. Lihaste proovilepanekuks proovige iga kolme kuni nelja nädala tagant erinevaid presse.

Võite valida mitmesuguste valikute seast, näiteks kallutamis- või langetamispressid, kaelapingi pressid, hantel kogu maailmas, tiheda haardega pingi- ja presspressid.

Kas on olemas harjutusi, mis aitavad vabaneda rasva ümber põlvedest?

Käte kokku tõmbamine, mida nimetatakse kärbseks või kärbsekson veel üks suurepärane võimalus oma rindkere lihaseid kujundada. Lama selili või püsti kerge kaldega. Kasutage kahte 5 lb 2,3 kg raskust ja hoidke ühte mõlemas käes, käed sirutatuna sirgelt rindkere kohal peopesad vastassuunas. Ava aeglaselt käed laiali, justkui sirutaksid tiibu.

Toitlustamine Kaalulanguse suua

Seejärel tõsta käed aeglaselt üles. Lendude sooritamiseks võite kasutada ka resistentsusriba. Seisa ja ankurda riba umbes puusakõrgusele proovi see ümber veeru või ukselingi ümber keeratahoides mõlemas käes ühte otsa. Alustage avatud kätega, seejärel viige käed rinna ette kokku, seejärel avage aeglaselt uuesti.

Rinnalihaste proovilepanekuks muutke iga kolme kuni nelja nädala tagant oma lendurežiimi. Proovige lend- kaabel- ja isegi ühe varrega variatsioone. Reklaam Osa 2 3-st: Kardiovaskulaarne treening üks Muutke istuvat eluviisi. Ehkki jõutreening võib kasvatada lihasmassi - mis tarbib rohkem kaloreid ning suurendab seega ainevahetust ja parandab kehaehitust - ei saa seda vaadelda kui liigse koe vabanemist konkreetses kohas.

Peate olema kogu päeva aktiivsem ja tegema teatud tüüpi kardiovaskulaarseid treeninguid. Kuidas joota rasva poletada lihtsad muudatused nagu autoga sõitmise asemel kõndimine või lifti asemel trepist sõitmine võivad aidata teil kaloreid ja rasva Poletage rasva umber rindkere piirkonnas.

Kaaluge sammulugeja kandmist, et lugeda, kui kaugele te päevas kõnnite. Kaalutreeningu ühendamine kardiovaskulaarse treeningu ja tervisliku toitumisega aitab vabaneda liigsest keharasvast, sealhulgas rindkere piirkonnas. Mõistlik Kaalulangus toidud on üks kuni kaks kilo nädalas.

Viis kuni kuus päeva nädalas teatud tüüpi harjutuste või tegevuste tegemine aitab teil saavutada üldisi kaalulangetamise eesmärke ja vabaneda kiiremini liigsest rinnakoest. Tehke igal nädalal vähemalt minutit mõõdukat tegevust või 75 minutit jõulist tegevust. Rinnakoe vähendamiseks võtke eesmärgiks vähemalt 30 minutit igapäevast südame tööd. Kui olete alles alustamas, jaotage treeningud hõlpsasti Poletage rasva umber rindkere piirkonnas osadesse. Näiteks proovige kahte minutilist treeningut.

Valige tegevused, mis pakuvad teie kehale väljakutseid ja mis teile meeldivad.

Slimming Spandex puksid

Toimiva ja meeldiva leidmiseks võib kuluda väike katse ja eksitus. Mõelge sellistele tegevustele nagu kõndimine, sörkimine või jooksmine, sõudmine, ujumine või rattasõit. Võite kasutada ka selliseid masinaid nagu ellips, trepitreener või sõudmismasin.

Pidage meeles, et teie iganädalase treeningu puhul arvestatakse meeskonnasporti, lastega õues jooksmist või isegi selliseid tegevusi nagu köie hüppamine või batuudil sõitmine. Boot-laagrid, spinni- aeroobika- ja kardiopõletustunnid, kus kasutatakse vabu raskusi ja muid seadmeid, on suurepärane viis lihaste kasvatamiseks ja rasva vähendamiseks kõigis kehapiirkondades.

Need võivad motiveerida ka teid, kui teil on raske üksi treeninguid teha. Registreeruge klassi, mida teete kolm kuni neli korda nädalas ja mille vahel on puhkepäev. Nendel klassidel on sageli täiendav eelis, kui õpetate teile õiget vormi, mida saate rakendada kodus või liikvel olles. Reklaam Osa 3 3-st: Elustiili ja toitumise muutused üks Günekomastia välistamiseks pöörduge oma arsti poole. Enne kaalutõstmise või kaalulangetusprogrammi alustamist pöörduge kindlasti oma arsti poole.

See on eriti oluline, kui teete seda mehe rindadest vabanemiseks. Arst kontrollib, kas teil on haigus, mida nimetatakse günekomastiaks, mis põhjustab meeste rinnanäärme kudede kasvu ja on tingitud hormonaalsest tasakaalutusest. Günekomastia võib viidata ka tõsisemale haigusele, näiteks meeste rinnavähile.

Andke oma arstile teada, miks määrasite kohtumise. Andke talle teavet selle kohta, millal esimest korda märkasite üleliigseid rinnakudesid, kas teil on olnud mingeid valusid ja kas olete kaalus juurde võtnud. Sõltuvalt uuringust ja võimalikest testidest võib teie arst diagnoosida günekomastiat või pseudoginekomastiat, mis juhtub rasvade Poletage rasva umber rindkere piirkonnas tagajärjel ilma hormonaalse tasakaalustamatuseta.

Mine Slimmer Prezzo

Kuulake oma arsti nõuandeid kummagi seisundi raviks. Enamasti saavad kerge günekomastia ja pseudoginekomastiaga mehed dieeti ja füüsilist koormust, et vähendada rindkere rasvade ladestumist.

Teie arst võib paluda teid iga kolme kuni kuue kuu tagant näha, et veenduda, et teil pole mingeid haigusseisundeid. Nii nagu treenimine on oluline, et vabaneda rinnal olevast liigsest koest, on ka puhkus. Tegelikult võib ebapiisav puhkus põhjustada kehakaalu. Igal nädalal või paar puhkepäeva andmine ja öösel vähemalt seitse tundi und aitab kaalust alla võtta ja soovimatut rasva rinnal.

Võtke igal nädalal vähemalt üks puhkepäev. See soodustab lihaste ülesehitust ja taastumist. Puhkepäev ei tähenda siiski, et sa lihtsalt Menetlus rasva eemaldamiseks silmadest istud.

DMSO rasvapoletaja

Nendel päevadel proovige midagi õrna ja taastavat, näiteks joogat või rahulikku jalutuskäiku. Eesmärk on igal õhtul magada kaheksa kuni üheksa tundi ja saada vähemalt seitse tundi.

Haarake 30 minutit, kui olete päeva jooksul väsinud. Kaloritel on oluline osa kehakaalu langetamisel, mistõttu on oluline süüa iga päev kolm tasakaalustatud ja tervislikku toitu. Tervislike, toitaineterikaste toitude valimine võib aidata teil kaalust alla võtta ja rindkere järk-järgult üleliigset kude.

Söö — kalorit vähem kui praegune kaloraaž. See on hea rusikareegel, mida kalorite vähendamisel ja mõistlikul kaalulangetamisel järgida.

Kuidas kaotada meestele rindkere rasva

Ärge sööge vähem kui kalorit päevas, sest see võib olla tervisele kahjulik ja ainevahetust aeglustada, mis paneb teid ennast õnnetuna tundma ja takistab kehakaalu langetamist. Oma igapäevase dieedi osana hankige toitu viiest toidugrupist: puuviljad, köögiviljad, teraviljad, valgud ja piimatooted. Varieerige oma valikuid, et saada võimalikult palju toitaineid.

Tervislikus toidus on üldjuhul palju kiudaineid, mis võivad toidunälja eemale hoida. Proovige terveid puu- ja köögivilju, sealhulgas maasikad, õunad, murakad, spinat ja bataadid. Söö täisteratooteid, sealhulgas täistera pastat või leiba, pruuni riisi, teravilja- või kaerahelbeid. Sööge lahjaid lihalõike nagu kana, kala ja sealiha, samuti keedetud oad, pähklivõid ja munad valgu saamiseks.