Poletage rasva maha madalamate abs, Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal?? - Teraviljad May

Ja kuidas ta välja näeb? Magage piisavalt Seda punkti ei arvestata sageli, kuid see on oluline lihasmassi suurendamiseks ja rasvade põletamiseks.. Raske on kindlaks teha, kui palju kardiotreeningut ületab, sest see sõltub mitmest tegurist, nagu sagedus, intensiivsus või kestus.

Ma teen mängu selleks, et see saaks korda minna Pange kettlebell oma ühest kohast üles, et suurendada lihaste suurust, määratlust, rasva kadu ja võidusõidu südant!

Aedade kiik: Kettlebell-koolitus - põletage rasva ja ehitage lihaseid!

Alustasin treenimist ketikellakiigega peaaegu 10 aastat Poletage rasva maha madalamate abs. Sel ajal oli see Ameerika Ühendriikide jaoks suhteliselt uus. Kettlebell tõi Venemaalt sisse mees nimega Pavel Tsatsouline. Ta julgustas mind seda tegema, kuid ma olin toona rasv - mitte ainult ülekaaluline, vaid naela, Poletage rasva maha madalamate abs ei lähe täpselt 5-suu-4 raamil kaugele.

Ma polnud siiski naiivne. Teadsin, et pean oma keha selle muutmiseks treenima.

Aedade kiik: Kettlebell-koolitus - põletage rasva ja ehitage lihaseid! - Atleetvõimlemine

Ma teadsin piisavalt, et aru saada, et pidin dieediga kaasama ka vastupidavuskoolituse; vastasel juhul oleksin ma lihtsalt oma rasvatu mina kõhn versioon. Mul oli vaja lihaseid ehitada, et saaksin luua kuju ja tooni - ja mul oli vaja rasva põletada.

Poletage rasva maha madalamate abs

Kiik tundus olevat hea viis vajaliku täpse kombinatsiooni saavutamiseks. Lühikese aja jooksul pärast kiikuma hakkamist märkasin õla ja käe määratlust, mida ma polnud kunagi oma kehal näinud, isegi mitte oma 20ndates eluaastates. Ma teadsin, et vastutab kettlebell-kiik; Ma ei teinud midagi muud, mis oleks võinud neid uskumatuid tulemusi saavutada.

  • Kuidas saada firma Abs kahel nädalal Kuidas saada firma Abs kahel nädalal Video: Hans Rosling: Let my dataset change your mindsetMai Abs on üks populaarsemaid lihasrühmi, mis keskenduvad harjutamisele.
  • Ära viima Rasvade ja lihaste toonuse kaotamiseks, eriti puusade ümber, võib õige toitumise ja treenimise kombinatsioon midagi muuta.
  • Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal??

Suurendasin kiigetreeningut kahe asemel kolmele päevale nädalas ja treeningud st kuni minutini st kuni 40 minutini. Vähem kui aastaga kaotasin naela.

Kuidas rasva õigesti eemaldada - kas see on võimalik kohapeal??

Ma pole kunagi astunud jalgsi jooksulindile, Stairmasterile ega Poletage rasva maha madalamate abs kujule ega spordisaali. Tegin seda kõike oma garaažis. Ligi 10 aastat hiljem on mind nimetatud "kiige kuningannaks". Olen oma elu pühendanud kiige treenimisele ja õpetamisele ning kõige raskemate, tõhusamate, rääkimata lõbusate, treeningute kavandamisest, mida inimene saab teha. Mul on isegi ilmumas minu esimene raamat, mille nimi on muidugi "Kiik!

Kuid see võib ka üles ehitada tugeva ja jamatud lihase, parandades samal ajal teie südame-veresoonkonna tugevust ja vastupidavust.

Külg- ja alumised harjutused

Seetõttu peaksid kulturistid kasutama ja treenima veekeetja kiiku nagu hull! See on nagu raskustega sprindimine - ja vaadake lihtsalt sprinterite lihast.

  • Süsivesikud on bodys "peamine energiaallikas.
  • Alustage kaloraaži mõõdukat vähendamist, eelistatavalt vähendage kalorite tarbimist kcal võrra.
  • Dieediarst: parimad viisid kõhurasva kaotamiseks Dieediarst: parimad viisid kõhurasva kaotamiseks K: Mis on parim viis kõhupiima kaotamiseks: dieet või trenn?

Kettlebell kiigetreening on teie ühest kohast lihaste suuruse, määratluse, rasva kaotuse ja võistlushobuse südame jaoks. Pärast aastaid kestnud klientide koolitamist ning seminaride ja sertifikaadiprogrammide juhtimist olen kokku puutunud peaaegu kõigi kiigega seotud küsimustega. Minu arvates on parim viis, kuidas teid võtta kannelkell ja seda keerata kui te seda veel teinud poleon juhatada teid läbi viie parima küsimuse ja anda teile minu kõige veenvamad vastused.

Poletage rasva maha madalamate abs

Kui olete valmis kohe sisse hüppama, jätke küsimus viiendaks, kuidas seda oma praegusesse treeningkava lisada. Miks ma peaksin ketassaagi kiikuma?

Kas soovite põletada puusa rasva? Proovige neid 10 treenimisvõimalust | Tervis | May

Kettlebell-kiik toimib puusade, tuharate, tagakülgede, lattide, abs, õlgade, peksude ja haarde lihaseid. See on lihtne ja kiire viis väga sportliku liikumise hõlpsaks integreerimiseks rutiini, samal ajal põletades tonni kaloreid.

The Great Gildersleeve: Minding the Baby / Birdie Quits / Serviceman for Thanksgiving

Kettlebell-kiik on ideaalne viis rasvapõletuse suurendamiseks, ilma et peaksite vaevaga teenitud lihasmassi ohverdama, nagu teete tavalise südamega. Kuidas kavatseb kiik minu keha muuta? Kiik muudab teie keha mitmel viisil.

Ma teen mängu selleks, et see saaks korda minna Pange kettlebell oma ühest kohast üles, et suurendada lihaste suurust, määratlust, rasva kadu ja võidusõidu südant!

Kiige Kaalulangus dementsusest treenimine hõlmab korraga nii palju lihaseid, see täpsustab veelgi väikseid lihaseid, millega te ei saa isolatsioonharjutustega töötada.

Ma räägin väikestest kiulistest iludustest, mis taluvad treenimisel mikroskoopilisi pisaraid ja seejärel taastavad ja kasvavad, et anda lihastele uskumatu sügavus ja tihedus. Kuna kiik on võimas ja dünaamiline sportlik liikumine, annab see teie kehas erinevaid tulemusi. Kereosade eraldamise asemel ühendab see ülakeha madalamaga ja loob funktsionaalse jõu ja tugevuse ilme. Kiik võib viia kogu keha liikumise kulturismi rutiini ja ehitab rohkem sportliku ilme, suurendades samas alaselja stabiilsust.

Poletage rasva maha madalamate abs

Kiik on ainus kardio, mida ma vajan? Parim osa on see, et rasva põletades aitab see ka lihasmassi üles ehitada.

Poletage rasva maha madalamate abs

Pidage meeles, et te ei kavatse ohverdada ühtegi lihaskoe, mille nimel oma raami lisamiseks nii kõvasti tööd tegite. Kiige treenimine loob ka suhteliselt väikese raskusega kõrge pulsi.

See on ohutu, kuna sellel pole mõju, muutes selle liigestele hõlpsaks ja minu arvates lõbusam kui Stairmaster või jooksulint.

Kas süsivesikuid on lihtsam põletada kui rasva?

Kiik täiustab veelgi füüsist, suurendades samal ajal teie südame-veresoonkonna tugevust ja vastupidavust - parim kaks-ühele tehing turul! Niisiis, ma kiigutan lihtsalt kettsaadet edasi-tagasi - kas see on? Kõlab igavalt! Kui ma esimest korda kiigetreenima hakkasin, olid tulemused mul vaimustuses. Ma polnud kunagi varem näinud, et midagi mu keha nii kiiresti muudaks, kui keedukell õõtsus.

Kas soovite põletada puusa rasva? Proovige neid 10 treenimisvõimalust

Kuid ma teadsin, et edusammude edendamiseks pean järjekindlalt vastu võtma väljakutse, mille ma oma lihastele asetasin. Niisiis hakkasin intervalltreeningul põhinevaid kiige rutiine ja programme looma ja kujundama.

  1. Külg- ja alumised harjutused - Teostada
  2. Ab harjutamise sagedus Video: Füsioteraapia: sirutus ülaseljaleMai Inimesed ei püüdle pehmete, suurte kõhtude poole.
  3. Прошу вас пройти со мной, - проговорил .
  4. Я не хотела быть грубой и невнимательной.
  5. Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine - Maitsetaimed
  6. Burn rasva soogisooda

Kui olete kunagi teinud kardiointervallitreeninguid, siis teate, et see tähendab lühikeste intensiivsuspurskuste tegemist, millele järgneb puhkus ja korratakse seda mustrit. Kiigega suurendab intervalltreening teie südame-veresoonkonna võimeid, häirides samal ajal teie kantavat uskumatut koormust. See täidab topeltkohustust, tagades ka selle, et teil ei hakka igav. Usaldage mind.

Poletage rasva maha madalamate abs

Teil on õhust liiga palju õhku, et igav ei hakkaks. Kuid ärge muretsege; teie südame vastupidavus paraneb kiiresti. Täiustus aitab eksponentsiaalselt end ka tavapäraste jõutreeningutega peale suruda. Minu treeningud nõuavad, et te keskenduksite 2-käe ja 1-käe keedkella kiige komplektidele, kordustele ja variatsioonidele, mis viib teie mõistuse tegelikust tööst eemale, muutes tunduma, nagu oleks aeg lihtsalt mööda lennanud. Eesmärk on treening lõpule viia, mitte ainult teatud aja sisse panna.

Teil on palju võimalusi; Kiigutreeningu integreerimiseks olemasolevasse kulturismi rutiini on arvukalt võimalusi. Lihtne viis oleks kasutada seda jalgade või selga hõlmava treeningu lõpus viimistlejana, kuna raskused on suhteliselt kerged.

Teise võimalusena saate aktiivsel taastumispäeval teha kiike jalgade ja selja treeninguteks määratud päevade J Midagi kaalulangus. Võiksite selle lisada ka rinna- ja käsivarrepäevale, kuna see ei väsita teid nii palju, kui võtate jala- või selja treenimispäevast eemale.

Miks peate rasva kiiresti põletama, mitte järk-järgult - keha kuivamine

Teine võimalus on kasutada seda treeningu soojendusena. See tõstab pulsi kiiresti. Kui soovite seda kasutada oma tõsiseks kardiotreeninguks, jätke vahele Stairmaster või jooksulint ja tehke kindel kiigetreening 30—40 minutit. Oma eesmärkide saavutamiseks saate kohandada kiigetreeninguid. Kardioosse treenimise ajal saate treenida raskeid kettlebellide harjutusi või 30—40 minutit kergemaid kellasid, mis võimaldavad teil keskenduda rasvapõletusele, säilitades samal ajal lihasmassi.

See pakub erakordset mitmekülgsust nii väljaspool hooaega treenimiseks kui Puhastage kaalulangus retseptid eelvõistlusteks!