Milline kiirus rasva poletada jooksulint. Kui kaua peate laskuviljal laskma põletada palju kaloreid?

Koolitusprogramm jooksulint kaalulangus Kaalulanguse puhul on standardkoolitusprogramm parem sobivaks. Sellel on neli silikoonist padja, kaks masina mõlemal küljel, mis vähendab müra ja vibratsiooni põrandal.

5 Fat Burning Foods Nadal kahjumi kaalu

Igasugune treening on üldiselt parem kui ükski, kuid 10 minutit jooksulint ei aita iseenesest palju. Kümnest minutist jooksulindil ei piisa üldise vormisoleku parandamiseks, kaalu säilitamiseks või piisavalt kalorite põletamiseks, et kaalulangetusplaanis mõlkuks, kui see pole osa üldisest treeningprogrammist. Minimaalne aeg Minimaalne soovitatav treeningkogus on 30 minutit mõõdukat aktiivsust viis päeva nädalas või vähemalt 20 minutit intensiivset tegevust kolm päeva nädalas.

Kuidas eemaldada rasva piimast kodus Eemaldage vistseraalse mao rasva

Mõõdukas jooksulindi treening on jalutuskäik, mis on pulsi kiirendamiseks piisavalt kiire. Jõuline jooksulindi treening on vähemalt sörkjooks, mis suurendab veelgi teie pulssi veelgi, kuna see kiirendab teie hingamist.

AM FIT Slimming kohvi ulevaateid Katie Vanderpump reeglite kaalulangus

Mõõdukas tempo võib olla 3 miili tunnis ja sörkjooks võiks olla umbes 5 miili tunnis. Kalorid Teie minutiline jooksulint Milline kiirus rasva poletada jooksulint kuluta eraldi nii palju kaloreid. Näiteks kui te kaalute naela.

Video: Calling All Cars: Ice House Murder / John Doe Number 71 / The Turk Burglars 2021, Mai

Kui suurendate oma kõndimistreeningut 30 minutini, võib Milline kiirus rasva poletada jooksulint miili tunnikiiruse tunnis tempo põletada kalorit. Suurendage sörkjooksu ja jooksutrenni 20 minutini ning võite põletada vastavalt ja kalorit.

14 paevane rasva kadude valjakutse Kaalulangus East Brunswick NJ

Jooksurajal saab kokku arvestada 10 minutit, kui see on üks treeninguseanssidest, mida teete treeningupäevadel. 30 reie salendav valjakutse saate ikkagi lõigata, kui jagate oma minutilise mõõduka treeningu kolmeks, minutiliseks seansiks või minutise hoogsa treeningu kaheks minutiliseks seansiks, vastavalt Ameerika Südameliidu andmetele.

Kaalutlused Kui teie lühikeste jooksulintide taga on igavus, muutke intervalltreeningutega oma jooksulindi treenimine huvitavamaks.

fentermiini kaalulangus ohutu Nagu salenemisviise

Intervalltreening hõlmab jooksuraja kiiruse, kallaku või mõlema suurendamist lühikeste purunemiste jaoks ning jätkates seejärel tavapärast tempot. Kui tavaliselt kõnnite näiteks nullkallakuga kiirusega 3,5 miili tunnis, suurendage kiirust ühe minutiga kiiruseks 4,5 miili tunnis ja kallet 1 tasemele, seejärel pöörduge nullini kallakul tagasi kiirusele 3,5 miili tunnis. Kui teie lühikeste jooksulintide põhjuseks on ajapuudus, võite lõuna- või töövaheajal treeningut libiseda jooksulindil või isegi ümber kvartali.

Calling All Cars: Sirens in the Night / The Two-Edge Knife / Death in the Forenoon

Teise võimalusena proovige ärgata 30 minutit varem, nii et teil oleks hommikul esimese asjana aega treenimiseks. Lisage treening õhturutiini, kõndides või telerivaatamise ajal jooksulindil sörkides. Viimased Artiklid.

Kaalulangus ja sudame tervis Maitsetaimed kaalulanguse abistamiseks