HIIT koolituse rasva poletamine. 13 PARIMAT HIIT-TREENINGUT RASVA PõLETAMISEKS JA LIHASTE KIIREKS KASVATAMISEKS - SOBIVUS -

Kell tuleb sõudjalt maha. Harjutus vahelduvate jalgade ja kätega. Soovitame proovida järgmist tehnikat: võtke püsti asend - jalad koos, käed piki keha. Ja kõigepealt, kuna intervallikoolitus vähendab oluliselt veresuhkru taset veres. Ligikaudu protsendilise intensiivsusega 15—sekundiliste intervallide asemel on kaalulangetamisel efektiivseks osutunud ka ühe kuni kolme minuti pikkused intervallid 80 protsendi maksimaalsest pingutusest lähemal, millele järgneb kuni viis minutit madalama intensiivsusega treeninguid istuvates populatsioonides. HIIT-i tehes ei saa te oma tööperioode läbida.

Kuid mis on saladus, miks peetakse seda, et HIIT aitab kaasa rasva põletamisele palju paremini kui klassikaline kardio?

HIIT koolituse rasva poletamine

Suure intensiivsusega intervallide koolituse teoreetiline põhjendus Natuke teooriat. Keha energiaseade on ATP. Klassikaliste südame koormustega oksüdeeritakse meie veresuhkru- või glükogeenivarud raku mitokondrites ja selle tulemusena saadakse 38 ATP molekuli, mida tarbitakse keskmisel või madalal tasemel.

Need 13 HIIT-treeningut panevad unustama igava südame

Niipea, kui glükoos ja glükogeen "lõppevad", hakkame rasvade põletamise algust - rasvhapete oksüdeerumist organismi varudest. Koolituse intensiivsuse suurenemisega esineb hapniku puudus, mis on vajalik glükoosi ja glükogeeni oksüdeerimiseks. Selle tulemusena saadakse ainult kaks ATP ja piimhappe piimhapet, mis põhjustab lihastes põletustunnet.

HIIT koolituse rasva poletamine

Kuid õigluses märgime, et rasva põletamine selles protsessis ei ole! Tekib loogiline küsimus - mis on saladus?

  • Kõigi nende eeliste saamiseks tuleb HIIT-i siiski õigesti kasutada ja teie intensiivsus peab olema kõrge.
  • Cunna paris salendav
  • Sport Praegu põhjustavad ühiskonnas levivad kehalise aktiivsuse puudumine ja kehvad toitumisharjumused suurema osa elanikkonnast kehakaalu muutusi.
  • Share on Facebook Share on Twitter Suure intensiivsusega intervalltreening HIIT on suurepärane võimalus oma südame ja tugevuse treeningute suurendamiseks, et suurendada treeningu intensiivsust ja mitmekesisust.
  • Kuid mis on saladus, miks peetakse seda, et HIIT aitab kaasa rasva põletamisele palju paremini kui klassikaline kardio?
  • BeautyHack on seda teemat uurinud ja on valmis teiega jagama rasvapõletusharjutuste komplekti, millega saate lühikese aja jooksul vabaneda mõnest lisakilost.
  • Kuidas töötavad suure intensiivsusega intervallid - Muu

Viide esimene saladus on põletamise efekt EPOC - hapniku üleliigse tarbimise järel. Teine on insuliinitundlikkuse suurenemine.

HIIT koolituse rasva poletamine

Põletamise efekt on protsesside kogum, mis toimub kehas treeningu lõpus. Meie kehal on üsna pikk metaboolne reaktsioon kehalisele liikumisele - see võib jõuda päevani.

7 rasva põletamise harjutust, mida vajate

Sel juhul tarbib keha rohkem hapnikku ja põletab rohkem kaloreid. See koolitusejärgne toime säilib ainult anaeroobse glükolüüsi ajal.

HIIT koolituse rasva poletamine

Insuliin mängib organismis transpordirolli - see annab rakkudele glükoosi, nii et ilma selleta ei saa meie keha normaalselt eksisteerida, kuid suur osa sellest ka negatiivselt mõjutab meie tervist - see aitab kaasa rasva akumulatsioonile. Kui kudede tundlikkus insuliini suhtes on väike, on glükoosi rakku väga raske siseneda.

Kuidas töötavad suure intensiivsusega intervallid

Kudede kõrge tundlikkusega insuliinile on see protsess Kahju kaal HIV. Kui me arvestame protsessi arvudes, siis esimesel juhul ühe glükoosi molekuli tungimiseks retseptorisse peab olema "lähemal" vähemalt 10 molekuli, teisel juhul ainult kolm.

Funktsioonid intervallikoolitusega Intervallikoolituse üks tagajärgi on lihaskoe suurenenud tundlikkus insuliinile.

HIIT workout

Meie jaoks on see oluline eelkõige seetõttu, et rakkude normaalseks toimimiseks on vaja vähem insuliini, mis tähendab, et seda sünteesitakse vähem. Vähem insuliini kehas aitab parandada rasva põletamist.

Intervallikoolitus peaks olema võimalikult intensiivne - teete võimalikult palju kordusi võimalikult lühikese aja jooksul - see on anaeroobse glükolüüsi faas, samas kui laktaat eemaldatakse lihastest puhkuse ajal.

HIIT koolituse rasva poletamine

Klassikalises südames jälgime kindlasti pulssi, nii et see satub rasva põletamise tsooni. Seda ei ole vaja teha viite läbiviimise ajal.

Kõrge intensiivsusega intervall koolitus

Veel üks märkimisväärne eelis on HIIT koolituse rasva poletamine, et koolitus kestab lühikest aega, tavaliselt kuni pool tundi, sealhulgas soojenemine HIIT koolituse rasva poletamine venitamine. Viit - väga raske treening ja nad lähevad inimestele, kellel on juba teatud kehaline treening nii luu- ja lihaskonna süsteemist kui ka südame-veresoonkonna süsteemist.

HIIT koolituse rasva poletamine

Viit ei ole soovitatav neile, kes kasutavad madala süsinikusisaldusega dieeti. Ja kõigepealt, kuna intervallikoolitus vähendab oluliselt veresuhkru taset veres.