12 Rasvapoletuse reeglid, 12 rasvapõletuse seadust

Rafineeritud süsivesikud suurendavad ka insuliini taset, pidurdades veelgi rasvade põletamist treeningu ajal. Järgnevalt jagan mõningaid ideid, mida võiksid proovida. Soovi korral võite siin siiski süüa väikest portsjonit köögivilju. Osalejad, kes tegid aasta pärast kaalu langetamist aeroobikat või jõutreeningut, säilitasid oma kaalulangetamise tulemused ja takistasid kõhurasva taastumist. Lühidalt, kiiresti seeduvad süsivesikud kipuvad tekitama suure insuliinipurske, mis toob kaasa suurema potentsiaalse rasva suurenemise. Need 12 reeglit aitavad selleni jõuda.

  1. Kaalulangus Burbank
  2. Shutterstock Need viis soovitust aitavad südame tervisele hoogsalt kaasa.
  3. Tulekahjude kuumaks hoidmiseks peate kogu päeva jooksul sööma iga kahe kuni kolme tunni tagant.
  4. 12 reeglit eluks. Vastumürk kaosele - toukatakka.ee
  5. Et hoida söed kuumana, pead sööma iga tunni järel kogu päeva vältel.
  6. Artiklid › Retseptid › RASVAD PÕLEMA: 12 reeglit Osa II | toukatakka.ee
  7. 12 Asja, Mis Panevad Kõht Rasva Võtma | Toitumine ja dieet
  8. Adventistide Kogudus - Vahelduvpaast. Kaota üleliigseid kilosid magades

Et Kas higistamine poleb rasva maha söed kuumana, pead sööma iga tunni järel kogu päeva vältel. Ja mitte ainult, tuleb süüa ka õigeid asju õiges koguses, et ainevahetus oleks kiire ning six-pack paljastuks.

Kuidas meie seda näeme, on 12 reeglit, seadust kui soovite kõik, mida vajad, et vabaneda päästerõngast oma kõhu ümber ning ka mujalt. Enamik neist puudutab toitumist, kuid mängu tuleb ka treening. Massi-faas on selleks korraks möödas; on aeg saleneda.

1. Magusad toidud ja joogid

Need 12 reeglit aitavad selleni 12 Rasvapoletuse reeglid. Iga kord kui sööd, siis keha kalorite põletus mootor ehk ainevahetus kiireneb pisut. Seda eriti proteiini sisaldavate einete puhul. Seega, süües 6 korda päevas, toimub 6 korda ka ainevahetuse kiirenemine, tavalise kolme või nelja asemel.

S Gold Slimming Coffee Voimalused Slim Down tuharad

Loomulikult on 7 või 8 söögikorda veelgi parem kui 6. See on üks võimalus saleneda ilma drastiliselt kalorite hulka vähendamata.

12 asja, mis panevad kõht rasva võtma

Sagedased söögikorrad tõstavad tõenäosust, et toit jõuab 12 Rasvapoletuse reeglid ning ei muutu rasvaks. Ära ole söömata rohkem kui 3 tundi vastasel juhul läheb keha säästure¸iimile, suureneb rasvade ladustamine ning järgmisel söögikorral sööd tõenäoliselt üle. Rääkides ülesöömisest, see, et sööd nüüd rohkem eineid, ei tähenda seda, et peaksid sööma ka rohkem kaloreid.

Määratle oma ideaalne päevane kaloraa¸ rasvapõletuseks vt reegel 1 ning jaga see enamvähem võrdselt 6 8 eine vahel. Ammendunud, lõhutud lihased lausa karjuvad proteiini ja süsivesikute järele, mida vajavad taastumiseks ja kasvuks. Kui sööd pärast treeningut liiga vähe, võid olla vähikäigul, kuna takistad taastumist; toetades taastumist ja kasvu kiireneb ka ainevahetus, kuid selle takistamine aeglustab seda.

Slimming Expert 20 minutit rasva poletamiseks

Kasvu ja taastumise seiskohast on kõige vastuolulisemaks tegutsemiseks nälgimine pärast kurnavat treeningut. TEE NII: Tarbi 30 40g proteiinipulbrit, vadak või kaseiin, koos 60 80 grammi kiirete süsivesikutega suur keedetud kartul, 4 5 viilu saia või spordijook nii kiiresti kui võimalik tunni jooksul Jooksurajal Sprint Fat Burn treeningut.

Fat Burner Ki Kahani Slimming Tech International

Arvasid ära, ka see protsess on seotud süsivesikutega. Rafineeritud süsivesikud tarvitatuna enne treeningut pärsivad treeningust ning lisanditest tulenevat epinefriini tulva võrreldes sama hulga aeglaste süsivesikutega ning lisaks eritub veel insuliini, mis pärsib rasvade põletamist veelgi. Kokkuvõtvalt, väldi enne treeningut kiireid süsivesikuid.

Saada lugu

TEE NII: 15 30 12 Rasvapoletuse reeglid või vähem enne treeningut, tarbi 20g valgupulbrit või mõnd muud valgurikast toitu koos 30 40 grammi süsivesikutega, mis aitavad läbi viia eelseisva raske treeningu. Kasuta rangelt vaid aeglaseid süsivesikuid, näiteks kaerakliid, kaerapuder, rukki või täistera leib, puuviljad või maguskartul. Vabadel päevadel kasuta seda söögikorda vahepalana ning loobu treeningjärgsest toidukorrast. Kui süsivesikute varud lihastes jõuavad süsivesikute rikka dieedi tõttu maksimumini, täiendab keha oma rasva ladestavaid võimeid.

Ka vastupidiselt, kui glükogeeni varud on ammendunud, suureneb rasvade põletamine.

Sea Breeze Crochet Tank Top DIY Tutorial

Üks võimalus suure hooga rasva põletama asuda on iga paari nädala järel süüa kahel järjestikkusel päeval äärmiselt vähe süsivesikuid. See kindlustab glükogeeni varude ammendumise ning võimenduvad rasvapõletuse protsessid.

Site wide poll

See eeldab seda, 12 Rasvapoletuse reeglid tead täpselt, palju üks või teine toit süsivesikuid sisaldab ning pead olema enda vastu range. Sinu kannatused saavad tasutud märkimisväärse rasva kaona. Pärast kaht päeva võid tagasi pöörduda normaalsema süsivesikute tarbimiseni, kuid kindlasti ära liialda.

Kaalulangus Macrose suhe Kuidas valmistada lohe kaalulangus

Vastus sõltub konkreetsest isikust, kuid kui rasvapõletus on peamine eesmärk, on rusikareegliks treenida kuni oled küllaltki väsinud, kuid mitte täiesti tühi. Ennast hävitav lähenemine treeningule võib olla hea vaimule, kuid mõjub halvasti hormonaaltalitlusele.

Tõsine rasvapõletus eeldab, et säiliks märkimisväärne lihasmass, keha peamine ainevahetuse kiirendaja.

Slimming NYC Lean Loksutus Kaalulangus kommentaare

Kui lähed treeninguga liiale, läheb kasvuhormooni ja testosterooni tase vabalangusesse ning ainevahetus aeglustub. Eriti aitab kardiotreening tõsta norepinefriini taset. Ometigi võib keha reageerida kardiotreeningule hormonaalselt väga erinevalt.

Espresso Limon Slimming keha ravi ulevaateid Keele kaalulangus

Kardio tühja kõhuga aitab norepinefriinil end kergemini rasvarakkudega siduda ning tagab maksimaalse rasvapõletuse. Teisalt, kui sööd enne treeningut süsivesikuid, tõuseb insuliini tase ning rasvapõletus ei ole eriti efektiivne.

TEE NII: Kindlustamaks, et keha põletab efektiivselt rasva, soorita 30 60 minutit kardiotreeningut esimese asjana hommikul enne kui sööd, seda 4 6 korda nädalas. Samas võid vabalt enne nautida oma hommikust kohvi mustalt ja võtta 6 10 g aminohappeid või väikese koguse valgupulbrit segatuna veega.

Kofeiin soodustab rasvade põletamist ning seda teevad ka aminohapped.

12 asja, mis panevad kõht rasva võtma

Lisaks aitavad aminohapped vältida lihaste lagundamist, mis võib kardiotreeninguga kaasneda. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve. Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus fitness.