Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega, Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik

Kas see idee on usaldusväärne? Meditsiiniline See protsess sarnaneb meditsiinilise näljaga, kuid see ei toimu kodus, vaid spetsiaalsetes meditsiiniasutustes arstide järelevalve all. Vead võivad inimesele maksta tervist ja isegi elu. Sel perioodil on parem mitte juua kohvi ja teed - menüüsse tuleks lisada looduslikud mahlad, ravimtaimede keetised. Teile meeldib, see peab olema kindel tundide arv, see peab olema nii.

Paastu ajal saate juua vett ja muid mittekalorilisi jooke, nagu seltzer, kohv ja tee. Veenduge, et naudiksite kohvi ja teed mustana, kuna lisatud koor või suhkur võivad teie paastu murda ja eelised eitada. Vahelduv paastumine ja insuliin Vahelduva paastu idee on anda kehale toidust puhkus, et insuliinitase saaks langeda. Toidu, eriti süsivesikute söömisel tõuseb insuliini tase, et teie keha saaks seda toitu energiaks kasutada.

Probleem on selles, et insuliin kannab kogu söödud toidu liigse rakkudesse ja hoiab seda rasvana. Kui piirate toitu ajutiselt vahelduva tühja kõhuga, annate insuliinitasemele võimaluse langeda ja see sunnib teie keha kasutama toitu või suhkrut, mis on teie rakkudes juba energiana salvestatud. Peale selle, kui Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega seda dieeti hormonaalse regulatsiooni tõttu, võivad inimesed lisaks oma heaolu tunnetusele tunda oma aju, hoiatada ja aktiivselt tunda.

Mida süüa pärast Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega Pärast söömise perioodi on soovitatav sööta toitu, mis on kergesti seeditav ja ilma rasvade ja suhkruteta ületa, et saavutada paremaid tulemusi. Soovitatavad toidud Pärast paastumist on oluline alustada toitude söömist nagu riis, keedetud kartul, supp, püreed üldiselt, keedetud munad, lahja või grillitud liha, mida on kergesti seeditav.

Lisaks sellele, mida kauem te sööte, seda väiksem on toidu kogus, eriti esimene söögikord, et tagada hea seedimisvõime ja heaolu. Siin on mõned tervislike ja toituvate suupistete näited. Toit ei soovitatud Tuleks vältida praetud või rasvasisaldusega toite nagu kartulipüük, valge kaste või jäätis, täidetud küpsised või külmutatud toit, nagu lasanje. Jah, see teeb selles osas tegelikult päris head tööd, ehkki mõned markerid on mu enda töös olnud õhukesed, ei muutunud minu enda katsed märkimisväärselt, sest olin juba selline terve.

Vahelduv tühja kõhuga kaalulangus (ülim kaalulangetamise häkkimine)

Jällegi tulevad välja 'kui-siis' avaldused. Kui olete juba tervislik ja lülitute vahelduvale paastumisele, ei pruugi te veremarkerites üldse muutusi näha. Kui olete ülekaaluline ja teie veremärgid on segadus, parandaks seda tõenäoliselt igasugune sekkumine.

Vahelduv paast on üks neist, mis võiks. Testosteroon ja anaboolsed hormoonid. Noh, nende kohta on erinevaid andmeid.

Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega

Jällegi sõltub see inimesest ja see on veel üks komplekt 'kui-siis' avaldusi, kuid mõnel juhul näete anaboolseid hormoone, lihaseid suurendavaid hormoone väheneb. Testosteroon, vaba testosteroon, insuliinitaoline kasvufaktor, kasvuhormoon. Mõni neist asjadest võib krooniliselt langeda, kuid teravalt tõusta, nagu näiteks kasvuhormoon, tõuseb paastu ajal üsna märgatavalt, kuid krooniline, teisisõnu, mõõdetuna nende igapäevaste tõusude ja langustega on aja jooksul tasakaalus, Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega ei mõjuta kasvuhormooni üldkoormust, ehkki testosteroon ja IGF-1 võivad langeda.

Kortisool, mis on kataboolne hormoon, kipub tõusma. Tõesti, kui te pole füsioloog või teil on endokrinoloogia alal kogemusi, on see tore. Üldiselt saab hormoone kokku panna kataboolseteks ja anaboolseteks hormoonideks. Kataboolsed on näiteks adrenaliin, noradrenaliin ja kortisool. Anaboolsed on nagu IGF-1 ja testosteroon.

Vahelduva tühja kõhuga tõusevad tavaliselt kataboolsed hormoonid ehk lagunemishormoonid, mida soovite, kui soovite mingil määral rasva kaotada.

Anaboolsed lähevad alla. Nüüd pole Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega kõigi jaoks ühesugune ja jällegi on siin peent ja nüanssi, kuid just seda võite oodata nii loogiliselt kui ka füsioloogiliselt, teisisõnu, kui uurite uurimistööd. Brett McKay: Lähme tagasi See on isiklik. Võib-olla aitab see ka teistel inimestel midagi välja mõelda. Alati, kui teen vahelduvat paastu, mõtlen alati, et mul pole toitu olnud, nii et mu veri, nagu teie, eriti süsivesikud, peaks veresuhkur olema nagu allaeks?

John Berardi: Õige. Brett McKay: Aga alati, kui paastun, on see alati üle saja. See oleks nagu, nagu mis on- John Berardi: Kas kasutate selle jälgimiseks lihtsalt regulaarselt glükomeetrit? Brett McKay: Jah. John Berardi: See on päris karm, kas pole?

  • Rasva poletamine kodusope
  • KM kondige kaalulangus
  • XP Kaalulangus 620
  • Telli podcast oma valitud meediumipleieris.

Kuidas sa seda tegema hakkasid? Brett McKay: Ma mõtlen, et ma ei tea, ma olin lihtsalt, olin sellest huvitatud ja otsustasin selle osta, sest olin noh, oli aeg, mil proovisin ketoosi. Tegin keto ribasid ja tahtsin siis ka sellel oma veresuhkrut kontrollida ja jah, nii et alustasin testimist, kuid olen Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega katse enda peal läbi teinud. Alati, kui mul on katkendlik kiire või isegi süsivesikusisaldus on madal või süsivesikute puudumine suureneb, suureneb mu veresuhkur, mis teie arvates on nii vastumeelne.

See tähendab, et mul pole nagu süsivesikuid olnud, nii et see ei tohiks hüppeliselt kasvada. John Berardi: Ma tean. See on inimkeha ja füsioloogia hämmastav ilu. Me arvame, et oleme nii nutikad, et oma rasvarakke ja endokrinoloogiat üle kavaldada, kuid seal on nii palju üleliigseid süsteeme, mis ei lase meil midagi liiga rumalat teha. Näiteks on reguleeritud tasakaalustatud veresuhkur eluks hädavajalik, olenemata sellest, mida keto inimesed teile räägivad või mis iganes, ja nad ütlevad teile: 'Oh, jah, vere glükoos või glükoos pole parim kütuseallikas.

Teisisõnu, vaatame lihtsalt, mida te seal räägite. Te ei söö ühtegi süsivesikut ja teie keha leiab võimaluse luua piisavalt veresuhkrut, et hoida glükoosi stabiilsena ja hoida teid elus.

Seda tüüpi paastumine tähendab seda, et ei toitu tahke toitu vahemikus tundi paar korda nädalas plaanipäraselt, naaseb tavapärasele dieedile, eelistatavalt madala suhkru ja rasva sisaldusega toidule.

Aitäh, keha. Ei, me võime teid üle kavaldada. Sel juhul on see suurepärane näide nendest kataboolsetest hormoonidest, mis siin toimivad, millest te siin räägite. Sa sööd vähe süsivesikuid või mitte, või paastud, nii et sõna otseses mõttes ei tule Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega väljastpoolt, kuid kuidagi toodab teie keha teie maksast glükoosi, noh, ma mõtlen seda või muid allikaid.

See on toode sellest, millest me rääkisime. Epinefriin tõuseb, norepinefriin tõuseb. Kortisool tõuseb üles. Kataboolsed hormoonid. Nende ülesanne on vabastada salvestatud energiat, nii et teie salvestatud energia vabaneb ja bam, läheb teie vereringesse ja see läheb vastavalt vajadusele rakkudesse.

See on tõesti väga tuntud füsioloogiline asi. Jällegi tundub tohutu bioloogia- või endokrinoloogiaalase väljaõppega see ülimalt veider. Muide, see on ka põhjus, miks inimesed ütlevad sageli, ütleme vahelduva paastumisega: 'Noh, ma tunnen end energilisemana. Noh, põhjus on see, mida epinefriin teeb. Kujutage ette võitluse või lennu stsenaariumi algust.

Tee detox puhastab ohte

Mis peaks juhtuma, kui karu jälitab teid või kui te kardate või kardate? Ohust pääsemiseks peaksite olema ülihüper keskendunud ja energiline. Sellel pole midagi pistmist süsivesikute ja insuliiniga, bla, bla, bla. See on kõik seotud epinefriini, võitlus- või lennuhormooni eraldumisega, mis vabaneb pikendatud paastu ajal või kui te ei toida oma kehale süsivesikuid ja teil on energiapuudus.

See on täpselt see, mis hoiab sind elus või annab energiat või aitab sul süüa einet, mis on sinu peal, mis sunnib sind just seda liiki energiat tundma ja suurendab ka veresuhkrut. Brett McKay: Olgu, naaseme kehakompositsiooni juurde. Vahelduva paastu abil suutsite kaotada palju keharasva. Mis see on vahelduva paastumisega, mis võimaldab seda teha. Kas see on kombinatsioon Kas vahelduvas paastumises on midagi erilist või on see lõppkokkuvõttes lihtsalt selline, et Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega te katkestate kiiresti, sööte lõpuks vähem kaloreid kui tavaliselt?

John Berardi: Jah, ma mõtlen, et see on suurepärane arutelu, mis minu arvates pole lahendatud, kuid see ei pruugi tegelikult olla oluline. Tõde on see, et kui teete vahelduvat paastu, sööte tavaliselt vähem kaloreid.

Teine asi Mitte ainult sellepärast, et te ei söö ühte söögikorda päevas või kui te paastute ühel päeval nädalas, terve päev söömata, vaid ka seetõttu, et üldiselt ei tee inimesed selliseid otsuseid vaakumis.

Nad ei tee sellest teaduse katset.

Mis on keto dieet?

Nad pole nagu: 'Oh, sa tead, mida ma teen? Proovin katkendlikku paastu, kuid saan tegelikult aru, kui palju kaloreid ma enne vahelduvat paastu keskmiselt söönud, ja siis täpselt vastama kalorite arvule vahelduva paastu ajal, nagu olin enne katkendlikku paastu. Kui otsustate proovida tervisealast sekkumist, teeb see ka teie jaoks terve hulga muid otsuseid. Hakkate tegema vahelduvat paastu ja hakkate oma toidu suhtes tähelepanelikumad olema ning hakkate tegema paremaid toiduvalikuid ja see viib üldiselt väiksema kaloraažini.

See pole mitte ainult söögikordade või terve söögipäeva vahele jätmise tegelik mõju, vaid ka terve hulga muude muudatuste tegemise lisamõju, sest olete nüüd sellest teadlik ja olete sellest oma elu. Üldiselt nii on juhtunud. Inimesed söövad vähem kaloreid, kui muidu oleks saanud.

Kas nüüd on veel mõnda maagilist füsioloogiat? Kas see kasvuhormooni piik või see adrenaliin, noradrenaliin. Võib olla.

Millised on eelised?

Me ei tea. Teadus, ma ei tea, kas see suudab selle kunagi lahendada, nagu kunagi varem. See võib võtta aastat, kuid jällegi pole see ilmselt oluline. Minu kõhutunne teadlasena ja inimesena, kes on seda praktiseerinud ja paljudes inimestes proovinud, on see, et see on kombinatsioon.

Esiteks, te sööte vähem, sest te ei söö teatud akendes. Teiseks sööte pigem paremaid valikuid, mis tähendab vähem kaloreid, kuna valite paremaid asju. Kolm, toimuvad veidi erinevad hormonaalsed ja füsioloogilised asjad. Tõenäoliselt on see kombinatsioon kolmest, kuid kui ma ütleksin, et suurim tegur, on tõenäoliselt kõige suurem mõju energiapuudulikkusel ning teadlikkusel oma tervisele ja toitumisele. Brett McKay: Kui olen vahelduva paastu teinud, näen tulemusi üsna kiiresti, kuid siis lõpuks ei näe ma neid enam.

Kas vahelduva paastu tagajärjed on ägedad või kroonilised? John Berardi: Jah, ma mõtlen, see on tõesti huvitav.

Ma arvan, et see on väga individuaalne, väga sarnane sellele, kas süsivesikusisaldusega dieet või mõõduka süsivesikusisaldusega dieet on parem. Samuti on sellel palju pistmist sellega, kuidas te treenite ja kuidas teie treening välja näeb. See on tõesti huvitav, Precision Nutritioni kaasasutaja Chris, kutt, kes minuga firma alustas Ma olin selle katse jaoks Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega oma keha muutmiseks mõnda aega vahelduvat paastu teinud ja see läks tõesti väga hästi.

Tähtaeg vilgub: mis see on ja kuidas seda teha

Ma mõtlesin, et kaotasin 16 nädala jooksul umbes 20 naela. Proovisin terve hulga erinevaid protokolle. Tundsin, nagu oleksin lõpupoole platseerunud lihtsalt seetõttu, et jäin liiga lahjaks. Kui kedagi huvitab, võite pilte vaadata. Mul polnud palju rohkem kaotada. Üldiselt, kui teil kipub selline kõhn olema, lööb terve hulk mehhanisme ellu.

  • Rasva poletamise edendamine
  • Poletage kohurasva 1 paeva jooksul
  • Kuidas poletada rasva taga kaela taga
  • Kuidas vahelduv paast aitab kaalust alla võtta Vahelduva tühja kõhuga kaalukaotuse KKK Järeldus Lisateave vahelduva paastu kohta Mis on vahelduv paastumine?

Nad on nagu: 'Hei näiv. Oleme ohutsoonis. Kuigi ma võiksin ilmuda jõusaalis sama palju päevi nädalas või rajal, treeningute vahel, on mu keha selline: 'Kuule, sa peaksid sellel diivanil natuke kauem viibima. Kui teie energiabilanss muutub negatiivseks või te muutute liiga lahjaks, leiab teie keha viisi, kuidas teid aeglustada ja energiat kokku hoida.

Võite olla selline: 'Ei, ei, aga ma töötan ikka sama välja. Ülejäänud 70 on teie igapäevane tegevus ja keha leiab teid aeglasemaks muutmast. See leiab võimaluse tarbida või vabandust, kulutab vähem energiat. Minu jaoks juhtus seal platoo. See juhtus kõhnuse absoluutses servas. Minu äripartner Phil oli aga umbes sel ajal, kui olin kõige kõhnem, olime koos. Ma pole sind kunagi sellises vormis näinud. Mis toimub? Mäletan, et tema pulmad tekkisid väga varsti pärast seda ja ta sai seda tehes resti kuju, täpselt nagu sa ütlesid.

Lühikese aja jooksul kaotas ta nagu 15 naela, nägi tuxis hea välja, ükskõik mis. Siis sõna otseses mõttes ei näinud ma teda paar nädalat, sest ta käis mesinädalatel ja me töötame virtuaalses ettevõttes, nii et näeme üksteist virtuaalkohtumistel ainult põhimõtteliselt kaelast üles ja siis järgmine kord, kui ma nägi teda Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega nagu kuu aega hiljem ja ta oli kogu kaalu tagasi saavutanud.

Ma olin nagu: 'Oh, hei, kuidas vahelduv paast läheb?

Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega

Sel minutil, kui katkestasin paastumise, oli kaal justkui tagasi. Jah, muidugi. Kuid kas säilitate selle oma elu lõpuni? Kui ei, siis päev, mil hakkate uuesti hommikusööki sööma, ilma et hakkaksite muutuma, tuleb see sama kiiresti tagasi.

See on tõesti oluline asi, mida arvestada. Brett McKay: Räägime sellest, et viitasite varem sellele, et vahelduv paast on väga individuaalne.

Kaalust alla võtta ajakava järgi. Miks vahelduv paast on ohtlik Mahlad Üks tänapäeval populaarseid võimalusi on vahelduv paastumine. Selle pooldajad on kindlad, et kui jagada söögiaeg teatud intervallidesse, mida saab vähendada või suurendada, kulgeb üleliigsetest kilodest vabanemise protsess palju kiiremini ja tõhusamalt. Dieedi olemus Vahelduval paastul on palju sünonüüme: katkendlik, tsükliline, katkendlik jne. Oluline on mõista, et sellel võimalusel pole midagi pistmist raviva paastuga, mida aeg-ajalt ametlik meditsiin pakub.

Seal toimub palju kui-siis-tinglikke. Kuidas on mehi ja naisi mainides erinev seal, kuidas reageerivad mehed ja naised vahelduvale paastumisele erinevalt? John Berardi: Jah, ma mõtlen ilmselgelt, et erinevad isikud on geneetiliselt, eluviisilt, elult jms erinevad, kuid kui me vaatame kõiki naiste füsioloogilisi ja toitumisalaseid harjutusi, on naised ülimalt tundlikud madala süsivesikute ja energia tasakaalustamatuse suhtes.

Teisisõnu, kui nad satuvad negatiivsesse energiabilanssi. Kuid nii juhtub, et nad põletavad rohkem kaloreid kui nad päeva jooksul sisse söövad. Kui nad lähevad liiga kaua liiga madalale süsivesikusisaldusele, tunnetavad nad kogu oma sensoorset mehhanismi, hüpotalamust, hüpofüüsi, neid näärmeid, mis asuvad teie aju põhjas, mis on kõigi hormoonide ja füsioloogilise aktiivsuse juhtkeskused. Nad on äärmiselt tundlikud energia tasakaalustamatuse ja vähese süsivesikute Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega suhtes.

Üldiselt mõtlen, et füsioloogiline või evolutsiooniline seletus on keha rasva ja reproduktiivtervise säilitamine, kuna mehed Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega reproduktiivvõrrandi seisukohast väga tähtsad. Naised on fundamentaalselt olulised, kuna rasedaks jäämiseks ei pea olema mitte ainult tervislik reproduktiivsüsteem, vaid neil peab olema ka tervislik hormonaalne süsteem, et rasedust säilitada ja tervislikke 5x3 rasva kadu maailma toimetada.

See on evolutsiooniline seletus, miks see juhtub, kuid see pole tegelikult oluline. See lihtsalt juhtub. Kui naised teevad liiga palju vahelduvat paastumist, näevad nad igasuguseid hüpotalamuse amenorröad, mistõttu nad kaotavad menstruaaltsükli.

Lihtsalt see on väline süsteem, kuid tegelikult toimub see reproduktiivhormoonide tohutu depressioon, tohutu muutus neurotransmitterite väljundis ja igasugused probleemid, alates luukoe vähenemisest kuni kilpnäärmehormooni terviseni ja kaotamisvõimeni.

Kõik need asjad lähevad naistel tõeliselt sassi ja see juhtub palju kergemini meestel ning see juhtub palju hõlpsamalt, kui nad teevad pikemaajalisi madala süsivesikusisaldusega dieete ja isegi vahelduvat paastumist. Nüüd on palju naisi, kes võivad seda kuulata. Nad postitavad meie foorumitele ja saadavad meile kogu aeg e-kirju: 'Sa eksid, dr Berardi, ma olen seda teinud ja mul on kõik korras.

  1. Kategooriateta Kas kaalulangetamise paremate tulemuste saavutamiseks peaksite ühendama keto dieedi ja vahelduva paastu?
  2. Pidage meeles, et need osalejad paastusid, lisamata veepaastu ajal "detox" taimeteed.
  3. Kas saate vahelduva tühja kõhuga ketoga kaalust alla võtta? - Kaalukaotus
  4. Кто знает, какие токсины могут оказаться в воде.

Kuuleme neilt, kuid peame vaatama ka ajakulu. Ma ei ütle, et see juhtub nädala või isegi kolme nädala või isegi kolme kuu pärast, kuid aja jooksul võib see juhtuda. Olen seda näinud aasta või kahe aasta jooksul. Inimesed, kes ütlevad: 'Ei, see pole tõsi. See pole mina ja ma olen seda teinud. Mul on isiklik kogemus.

See on meeste ja naiste erinevus. Üldiselt pidasin seda vahelduva paastuvestluse jälgimisel tõesti põnevaks, sest enamik vahelduva paastumise väga häälekaid pooldajaid Internetis, sest te ei leia neid uurimismaailmast ega muust, sest see pole veel lahendatud seal, nii et leiate neid Internetist lugusid rääkimas, artikleid kirjutamas, foorumites ja Facebookis viibimas. Enamik neist, enamik häälekaitsjaid on noored, vallalised kutid. Täiesti mõtet.

Neil ei ole naissoost füsioloogiat ning noortel üksikutel kutidel pole tavaliselt veel partnereid ja lapsi ning nad nõuavad karjääri ja seega on nende üldine stressikoormus palju väiksem ja see on väga hea olukord vahelduva paastumise jaoks.

Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega

Üldine stress, madal, kuna vahelduv paastumine on iseenesest stressor, on see ilmselt üks Maksimaalne kaalukaotus katkendliku paastumisega, miks see on kasulik, kuna see on stressor, kuid on seotud väga stressirohke eluviisiga. See on üks põhjus, miks ma selle tegemise lõpetasin. Mul ja mu naisel on meil nüüd neli last. Mis on keto dieet? Keto ehk ketogeenne dieet on dieediprotokoll, mida on pikka aega kasutatud epilepsia raviks, kuid see võib olla sügavalt kasulik ka kaalukaotus.

Sisuliselt selgitab ettevõtte asutaja Christine Hronec Gauge Girl koolitus ketogeensel dieedil 'toidab keha rasva'. Ja mitte ainult toidurasv. Kui see on seotud kalorite puudujäägiga, kasutab keha kütuseallikana varutud rasva, toetades ka keharasva vähenemist. Mis on vahelduv paastumine? Vahelduv paastumine IFnagu nimigi ütleb, on tavapärane toidust hoidumine.

Vahelduv paast aitab loomulikult kaasa kehakaalu langetamisele, eelkõige vähendades tundide arvu, mille jooksul saab süüa, vähendades seetõttu päevas mõistlikult tarbitavate kalorite arvu. Brian St.